Wij zijn op zoek naar een deeltijdse freelance administratief bediende (3/5) ter ondersteuning van de Customer Service afdeling bij een klant, tijdens een zwangerschapsverlof. Dit is een tijdelijke functie van april tot oktober 2025.
Functieomschrijving
In deze veelzijdige administratieve functie ben je verantwoordelijk voor:
- Receptie: onthaal en telefonie.
- Orderinvoer en opvolging.
- Facturatie en opmaak van creditnota’s.
- Bestellingen van bureaumateriaal, etiketten, drank, koffie, broodjes, enz.
- Verzending van pakketten, stalen en documenten.
- Assistentie bij de opmaak van exportdocumenten voor Customer Service.
- Klassement van afgewerkte orders.
- Reserveringen van hotels en taxi’s.
Jouw profiel
Wij zoeken een enthousiaste medewerker die:
- Een hands-on mentaliteit heeft en sterk communicatief is.
- Administratief vaardig is en ervaring heeft met Outlook en Excel.
- Resultaatgericht is en goed prioriteiten kan stellen in een dynamische omgeving.
- Positief ingesteld is en graag in teamverband werkt.
- Vloeiend Nederlands spreekt en een goede kennis heeft van Engels (Frans is een pluspunt).
Ben jij de freelancer die we zoeken? Solliciteer dan nu!
Skills
- Outlook
- Orders Controleren
- Facturatie
- Klasseren
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Groot voedingsbedrijf
- Dynamische omgeving
- Zwangerschapsoverbrugging
Extra info
Regio: | Ronse |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 24 weken |