Ben jij een administratieve alleskunner met een talenknobbel en een passie voor klantcontact?
Dan hebben wij de perfecte opdracht voor jou!
Wij zoeken een freelancer die het team van onze klant kan versterken met administratieve expertise.
Je zorgt voor een vlekkeloze administratieve opvolging ter ondersteuning van herstructureringsprocessen bij de klanten.
Je komt zowel fysisch als telefonisch in contact met klanten/belanghebbenden.
Wat ga je doen?
- Je volgt administratie nauwgezet op: je archiveert, zoekt zaken op en zorgt dat alles correct en up-to-date blijft.
- Je onderhoudt contact met diverse stakeholders en zorgt dat alles soepel verloopt.
-Verplaatsingen nodig zijn in de ruime omgeving van Brussel, Vlaams en Waals Brabant
Wat breng je mee?
- Talenknobbel: je bent bij voorkeur drietalig (NL, FR, ENG) en kunt vlot communiceren in deze talen, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Arabisch is een grote meerwaarde.
- Een klantgerichte, proactieve houding met oog voor detail.
- Sterke organisatorische vaardigheden: je houdt van structuur en werkt nauwkeurig en zelfstandig.
- Bereidheid om fysiek aanwezig te zijn op locatie te Brussel wanneer nodig.
Je bent liefst 5 dagen per week beschikbaar tussen eind December en eind Maart. Opdracht is mogelijks verlengbaar.
Skills
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Gevarieerd takenpakket
- Professionele omkadering
- Gemotiveerd team
Extra info
Regio: | Brussel |
Beschikbaarheid: | 5 Dag(en) per week |
Looptijd: | 12 weken |