Onze klant biedt expertise op gebied van boven- en ondergrondse leidingen zowel voor drink-, afval- en bluswater, elektriciteit, gas, telecom en afstandsverwarming.
Ze zijn op zoek naar een freelance HR Business Partner die kan overnemen tot wanneer de vaste is gevonden.
Jouw verantwoordelijkheden als freelance HR Business Partner:
- payroll van 110 medewerkers: 10 bedienden en 100 arbeiders (samen met Group S)
- HR-administratie (ziekte, prestaties, contracten opmaken, C4, vakantieregelingen ...)
- HR-beleid verder uitwerken. Dit is toekomstgericht en wordt stap voor stap verder uitgebouwd (onboarding, interne rekruteringsstrategie, extralegale voordelen, exitgesprekken ...)
Dit is het profiel van freelance HR Business Partner die we zoeken:
- ervaring in PC 124 is een plus
- je hebt ervaring met payroll, vooral naar arbeiders toe
- je bent openminded, geen bang om je takenpakket zo breed mogelijk te zien
- HR-administratie schrikt je niet af
- je kan goed werken met excell (hier wordt vb opgelijst wie al dan niet zijn/haar VCA heeft behaald)
- talenkennis NL en ENG
Dit is een opdracht van +- 3 dagen per week en er kan gestart worden begin maart (rond 3 of 10 maart om zo nog overdracht te hebben met de huidige HR.
Dit is een opdracht tot de vaste HR is gevonden.
Skills
- Payroll
- Hard HR
- Soft HR
- HR-beleid
- Onboarding
- Exitgesprekken
- Rekruteringsstrategie
- Werving En Selectie
- Arbeidswetgeving
Waarom kiezen voor deze opdracht
- Soft en hard HR
- Allround HR
- Hands-on
Extra info
Regio: | Grobbendonk |
Beschikbaarheid: | 3 Dag(en) per week |
Looptijd: | 8 weken |