Freelance HR Business Partner

terug naar overzicht
17/02/2025

Onze klant biedt expertise op gebied van boven- en ondergrondse leidingen zowel voor drink-, afval- en bluswater, elektriciteit, gas, telecom en afstandsverwarming.


Ze zijn op zoek naar een freelance HR Business Partner die kan overnemen tot wanneer de vaste is gevonden.


Jouw verantwoordelijkheden als freelance HR Business Partner:

  • payroll van 110 medewerkers: 10 bedienden en 100 arbeiders (samen met Group S)
  • HR-administratie (ziekte, prestaties, contracten opmaken, C4, vakantieregelingen ...)
  • HR-beleid verder uitwerken. Dit is toekomstgericht en wordt stap voor stap verder uitgebouwd (onboarding, interne rekruteringsstrategie, extralegale voordelen, exitgesprekken ...)

Dit is het profiel van freelance HR Business Partner die we zoeken:

  • ervaring in PC 124 is een plus
  • je hebt ervaring met payroll, vooral naar arbeiders toe
  • je bent openminded, geen bang om je takenpakket zo breed mogelijk te zien
  • HR-administratie schrikt je niet af
  • je kan goed werken met excell (hier wordt vb opgelijst wie al dan niet zijn/haar VCA heeft behaald)
  • talenkennis NL en ENG

Dit is een opdracht van +- 3 dagen per week en er kan gestart worden begin maart (rond 3 of 10 maart om zo nog overdracht te hebben met de huidige HR.

Dit is een opdracht tot de vaste HR is gevonden.

Skills

  • Payroll
  • Hard HR
  • Soft HR
  • HR-beleid
  • Onboarding
  • Exitgesprekken
  • Rekruteringsstrategie
  • Werving En Selectie
  • Arbeidswetgeving

Waarom kiezen voor deze opdracht

  1. Soft en hard HR
  2. Allround HR
  3. Hands-on

Extra info

Regio: Grobbendonk
Beschikbaarheid: 3 Dag(en) per week
Looptijd: 8 weken
a18Tb00000J1ZbvIAF Antwerp

    Is deze freelance job iets voor jou? Vul snel je gegevens in en druk op solliciteer!












    Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van communicaties over events, sollicitatietips, wedstrijden, surveys, etc…

    Download the GIGHOUSE app